Kontakt
Här hittar du kontaktuppgifter till oss samt svar på de vanligaste frågorna.
Vanliga Frågor & svar
Vad gör jag om jag vill lägga till nya funktioner eller göra större ändringar på min hemsida?
Oavsett om det är mindre ändringar eller funktioner som du önskar lägga till så jkälper vi dig till ett rabatterat timpris, kontakta oss via e-post eller telefon för att diskutera dina behov. Vårt team kommer att utvärdera dina förfrågningar och erbjuda en skräddarsydd lösning baserad på dina specifika krav.
Hur kontaktar jag er för snabb hjälp med min hemsida?
För snabbast möjliga service kan du skicka e-post till vår kundtjänst med ditt ärende, gärna så detaljerat som möjligt. Vi strävar efter att svara på alla förfrågningar inom 24 timmar.
Kan jag göra ändringar på min hemsida själv?
Självklart, du kan göra mindre ändringar som att justera texter och bilder. Men vi erbjuder även support för dessa tjänster till ett kraftigt rabatterat timpris. Vill du göra större ändringar på hemsidan som att lägga till sidor eller bygga om något så hjälper vi även till med detta till ett rabatterat timpris.
Kan jag byta paket eller avsluta min prenumeration?
Absolut! Vi förstår att dina behov kan förändras över tid. Därför gör vi det enkelt för dig att anpassa din prenumeration. Om du behöver expandera omfattningen av din hemsida, är det bara att kontakta oss, så hjälper vi dig att justera ditt paket så att det passar dina aktuella behov perfekt.
Det går även bra att nedgradera ditt paket efter bindningstiden eller eventuellt avsluta din prenumeration, vi guidar dig genom processen och ser till att allt hanteras smidigt och ordentligt. Skulle du i framtiden vilja flytta din hemsida, erbjuder vi ett exportpaket där du köper loss webbplatsen. Vi bistår även med hjälp för att flytta den till en annan partner, vilket gör övergången enkel och problemfri.
Hur lång tid tar det att få en hemsida från er?
Vi strävar efter att din hemsida ska vara klar inom 2-3 veckor, men vi levererar oftast snabbare än så.
Vad händer om jag har problem med min hemsida efter att den har lanserats?
I våra paket ingår support support och underhållstjänster för att säkerställa att din hemsida fungerar smidigt även efter lanseringen. Om du stöter på problem är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig så snabbt som möjligt.
Hur kommer jag igång med att skapa en hemsida hos Webbly?
Hela idén med Webbly är att det ska gå smidigt för dig som kund, du väljer helt enkelt paket och skickar in dina texter och bilder. Därefter så bygger vi en professionell hemsidan till dig och tar hand om driften. Behöver du hjälp med texter kan vi även hjälpa till med det. För att komma igång med att skapa din hemsida med Webbly kan du enkelt följa instruktionerna i formuläret som du hittar här.
Kontaktuppgifter
Support & kundtjänsten är öppen helgfria vardagar mellan 9-15, vi rekomenderar att du kontaktar oss via e-post eller via kontaktformuläret nedan.
Snabbkontakt
För frågor gällande våra tjänster går det bra att ställa en fråga via kontaktformuläret.
Letar du svar snabbt?
Kolla in vår kunskapsdatabas för att hitta svar på dom vanligaste frågorna.